Klacht: Nummerbehoud niet doorgevoerd

op 07 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Per 14-06-2016 overgestaptvan T- mobile maar Hollandsnieuwe. Op 16-06-2016 werd mijn abonnement actief, zonder hierover ingelicht te zijn door HN. Ik kon plots niet meer bellen met mijn telefoon, was fijn geweest als ik hierover een sms had ontvangen.
Nummerbehoud niet gelukt, terwijl ik op 9-5-2016 een sms heb ontvangen dat nummerbehoud is goedgekeurd.
Ik kan door niemand gebeld worden op mijn oude nummer, ik kan geen betalingen doen via de bank, omdat ik een overschrijving moet goedkeuren via een TAN-code die op mijn oude nummer binnenkomt.
Bovendien kunnen klanten mij niet bereiken, omdat ik op mijn oude nummer niet bereikbaar ben. Zeer onaangenaam om op deze wijze geconfronteerd te worden met de onkunde van een provider.
Na herhaalde malen met de klantenservice van Hollandsnieuwe gebeld te hebben en keer op keer hetzelfde antwoord te hebben gehoord; ” Erg vervelend voor u, ze zijn ermee bezig en verder kunnen wij er nu ook niets aan doen” heb ik een schriftelijke klacht ingediend.
Antwoord was: ” Ze zijn ermee bezig en we begrijpen het ongemak”.
Geen tijdsindicatie, geen uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren, kortom: geen enkele service.

Hollandsnieuwe regelt dat ik mijn eigen mobiele nummer binnen 3 werkdagen terugheb.
Ik vraag hierbij om tekst en uitleg en een financiële compensatie voor de geleden schade en het ongemak.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door E.C. Vergunst