Klacht: Nummerbehoud – kan niet snel over naar een nieuwe T-mobile abonnement

op 02 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een nieuw T-Mobile abonnement aangevraagd.
Nu wil ik graag mijn Vodaphone nummer meenemen naar de de T-Mobile.
Het nummer (0646346578) is vrijgegeven voor portering.

Nu heeft T-Mobile al 8 (!) keer nummerbehoud op mijn nummer aangevraagd, echter geeft Vodaphone dit nummer pas vrij over 1 maand.

Vodaphone heeft me vorige week verteld dat dit aan T-Mobile ligt, maar deze hebben duidelijk te kennen gegeven dat zij duidelijk de nummer portering voor over 2 maanden aanvragen.
Na escalatie bij T-Mobile zit ik nu bij een hele aardige meneer die mij ook op gezette tijden terug belt. Deze meneer heeft duidelijk aangegeven dat hij in de aanvraag bij Vodaphone in het commentaar dat met ; begint heeft aangegeven dat de nummer portering in 2 dagen gaat gebeuren.

Vervolgens heb ik gisteren Vodaphone proberen te bellen, maar na 15 minuten opgehangen (heb ook werk te doen). Vanochtend weer 10 minuten geprobeerd. Vanmiddag weer geprobeerd en nu wordt ik van de ene naar de andere afdeling gestuurd (nummerbehoud, telesales, verkoop, klantenservice 1, klantenservice 2, klantenservice 3).

Nu vertelt een dame mij dat het voor haar ook moeilijk is, omdat zij intern ook zeer moeilijk de afdeling die dit regelt kunnen bereiken.

Help!

Ik zit nu 50 minuten aan de telefoon en

Als ik nog deze week mijn nieuwe T-Mobile abonnement kan gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antonie Marinus Hofhuis