Klacht: Nummer onterecht geblokkeerd

op 12 mei 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo. Ik wil een klacht indienen. Begin van de maand zou ik een betaling niet voldaan hebben, waardoor de beltegoed niet bijgeschreven werd. Na een paar dagen mailen, bellen, via facebook contact opnemen werd dit na een kleine week eindelijk opgelost. Vanmorgen kreeg ik van uit het niets een mail en een sms dat mijn nummer geblokkeerd werd omdat er nog een rekening open stond. Heb gelijk contact opgenomen via facebook, er zou naar gekeken worden, maar kan nu niks met mijn telefoon. Ik wil dat vandaag mijn probleem wordt opgelost, en dat ik het geld van deze maand teruggestort krijg, want deze maand heb ik meer last dan gemak van Hollands Nieuwe gehad. Groeten,
Jaap

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jaapvisser

5 maanden geleden - Blokkade is opgeheven. Maar ik kan nog niet op internet. Graag oplossen. Ook wil ik dat het berichtje 'u hebt nog openstaande betalingen' van mijn account verwijderd is, dit is onterecht, en zal volgende week weer problemen geven.

Alle klachten die gemeld zijn door jaapvisser