Klacht: nummer is verkeerd gegaan

op 08 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21-05-2016 zou mijn abonnement met nummerbehoud ingaan bij hollandsnieuwe.
Dit is fout gegaan:mijn abonnement is op het nr van mijn dochter geplaatst ( die ook een abonnement heeft bij hollandsnieuwe sim only 175 zonder internet) op mijn nr staat het abonnement van mijn dochter.
Dit is nu 7 weken geleden en iedere week gebeld met de vraag wanneer dit nu eindelijk eens opgelost gaat worden.
Dan krijgen we te horen :het ligt bij de technische dienst. Al 7 weken?
Tot nu toe is er gewoon niets gedaan.
Aangezien ik mijn abonnement met internet nodig heb voor mijn werk is dit een kwalijke zaak.
Het is ronduit belachelijk dat dit zo lang moet duren.

Gewenste Oplossing:

Dat de abonnementen bij de juiste nrs worden geplaatst zsm.

Dwz abonnement 1200 bij laatste nrs gsm 42
abonnement 175 bij laatste nrs gsm 03

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jowenja