Klacht: Nepveiling

op 14 februari 2019 over nucash.nl in de categorie Deal-Sites

Geachte heermevrouw,

Op- en na 16-01 j.l. heb ik meegedaan aan de veilingen op Nucash en nog een andere site van OrangeBuddies Media. O.a. heb ik geboden op een espressomachine en nog op andere artikelen. Ik kreeg herhaaldelijk de melding winnend bod. Wanneer de tijd om was en er een nieuwe veiling begon voor een zelfde produkt, kreeg ik de melding: U bent overboden. Later nog een aantal keer geprobeerd en na de meldingen dat ik het winnende bod had, was nogmaals bieden onmogelijk. Ook als ik continu bleef klikken of bood vlak voor het einde van de veiling, het had geen effect. Een aantal keer gewonnen dus en alsnog de melding krijgen in de volgende veiling dat ik overboden was! Er was wel iemand uit Nl die maar liefst 237x de koffiemachine had gewonnen! Vaak functioneerde de veilingen helemaal niet. Uiteraard zijn de kosten wel uit m’n sado gehaald. E.e.a. aangekaart middels mail, inclusief een screenshot maar nagenoeg geen inhoudelijke reactie. Vervolgens heb ik gezegd dat ik er over ging publiceren en nu is er geen spoor meer van de veilingen te bekennen.

Tevreden ben ik als ik de gewonnen produkten ontvang; daar heb ik immers recht op!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nucash.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nucash.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TheOriginalEnrique