Klacht: Nu extra lange levertijd bij Hema.nl

op 25 januari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 18 jan plaatste ik een bestelling bij hema.nl. Ik heb gekozen voor ophalen bij winkel. Het artikel was enkel online te bestellen en was op voorraad met een levertijd van ca. 5 werkdagen. Op 22 jan was de status ‘bestelling onderweg naar vervoerder’. Sinds gisteren is de geplande leverdag dinsdag 28 jan, 7 (!) werkdagen!!! Ik vind dit een belachelijk lange levertijd voor een artikel dat gewoon op voorraad is. Bovendien ontvang ik een van de bestelde artikelen te laat en kan ik dit na ontvangst weer terugbrengen. Denk dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik bestel bij Hema.

Gewenste Oplossing:

Dat Hema normale levertijden gaat hanteren. Als je voor transport betaald kan Hema ineens wel binnen 24 uur te leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandra22222