Klacht: Oplossing

Osmanyildirim op 29 juni 2021 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige jaar maart 2020 heb ik me ingeschreven voor de opleiding beveiliger 2, voor dat ik wist hoe laat het was had ik al mijn boeken binnen vond dat al heel snel gaan en het eerste factuur stond al op het post toen ik vroeg van is dit allemaal wel oke want dit gaat volgens mij te snel was ik al aangemeld bij de incassobureau schandalig dit, maar goed dat is allemaal geregeld want waneer het om betalen moet steek nti wel het voldoende energie om het rond te krijgen met liegende medewerkers die van alles beloven waarvan je niks meer terug hoort en ondertussen was corona ook wat groter aan het worden ik heb een toelatingsexamen moeten maken waar ik als antwoord na 7 maanden heb gekregen van je bent niet geslaagd waroom hebben ze dat gedaan om alle betalingen te ontvangen natuurlijk en als nog ben ik rustig gebleven en heb gezegd oke laten we dan met nivo 1 starten want ik wilde zo snel mogelijk mijn diploma en nu zeggen ze dat dat ook niet meer kan dat ik al mijn geld kwijt ben 1300 euro hebben zij mij opgelicht ik heb zoveel bewijstukken geen antwoord op mails geen telefoon contact niks na dat alles betaald is zijn ze letterlijk verdwenen al het beloftes via de tel via de mail nooit wat van terug gezien, 1x hebben ze mij een mail gestuurd van je MOET binnen 1 week je studie ruilen ,alsof zij antwoord erop zouden geven, er was geen opleiding dat een beetje leek op beveiliging moest ik tandarts assistent opleiding gaan volgen? duurt weken lang voor dat ze op iets reageren maanden lang hebben ze mij voor het gek genomen ik ga van alles doen om laatste persoon te zijn dat nti überhaupt nog kan oplichten.osman yildirim 995244551 mijn studenten nummer

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk laten starten met een basisopleiding of ik wil gewoon mijn geld terug ik heb geen 1300 euro betaald alleen voor een toelatingsexamen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van NTI

3 jaren geleden - Meneer O. Yildirim Leiden, 29-06-2021 Beste meneer Yildirim, Hartelijk dank voor uw klacht van 29-06-2021. U had deze klacht ook per e-mail verzonden. Inmiddels heeft u van ons een reactie per e-mail gehad hierover. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, NTI Klachtenteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van NTI

3 jaren geleden - Meneer O Yildirim Leiden, 06 juli 2021 Beste meneer Yildirim, Hartelijk dank voor uw klacht van 08 juni 2021. U geeft aan niet tevreden te zijn over de toelatingseisen. Wij vinden dit erg vervelend om te lezen. Klacht  U geeft aan dat nadat bleek dat u niet toelaatbaar was voor de opleiding, u een toelatingstoets heeft gemaakt waarvan de uitslag pas een halfjaar later aan u is gecommuniceerd. U wilde daarna met de basisopleiding beginnen maar u geeft aan dat dit niet wordt geregeld. Toelichting  Wanneer u zich inschrijft voor een opleiding bij ons, gaat u akkoord met onze inschrijfvoorwaarden. Deze kunt u hier raadplegen: https://www.nti.nl/inschrijfvoorwaarden/mbo-volledige-opleidingen/. Onder puntje 4 staat het volledige toelatingsproces uitgelegd en hier staat ook aangegeven met welke diploma's u wel of niet toelaatbaar bent en waar u dat kunt vinden voor uw specifieke opleiding. Wij hebben u op 14-4-2021 uit coulance (naar aanleiding van de verlate uitslag van de toelatingstoets) het voorstel gedaan om te ruilen naar de basisopleiding, dat is de niveau 1 opleiding die u graag wil doen. Wij hebben u gevraagd binnen een week te reageren op dat voorstel maar dat heeft u helaas niet gedaan. Om die reden is de ruiling niet doorgezet. Mocht u alsnog willen ruilen naar de basisopleiding, dan kunnen we u aanbieden uzelf daarvoor in te schrijven met 15% korting bovenop bestaande acties. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, NTI Klachtenteam Let op! Dit betreft een noreply e-mailadres. Inhoudelijke vragen over deze klachtafhandeling kunt u stellen via uw mentoren en overige vragen via onze klantenservice. 

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 06 juli 2021 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meneer O Yildirim

Leiden, 06 juli 2021

Beste meneer Yildirim,

Hartelijk dank voor uw klacht van 08 juni 2021. U geeft aan niet tevreden te zijn over de toelatingseisen. Wij vinden dit erg vervelend om te lezen.
Klacht 
U geeft aan dat nadat bleek dat u niet toelaatbaar was voor de opleiding, u een toelatingstoets heeft gemaakt waarvan de uitslag pas een halfjaar later aan u is gecommuniceerd. U wilde daarna met de basisopleiding beginnen maar u geeft aan dat dit niet wordt geregeld.
Toelichting 
Wanneer u zich inschrijft voor een opleiding bij ons, gaat u akkoord met onze inschrijfvoorwaarden. Deze kunt u hier raadplegen: https://www.nti.nl/inschrijfvoorwaarden/mbo-volledige-opleidingen/. Onder puntje 4 staat het volledige toelatingsproces uitgelegd en hier staat ook aangegeven met welke diploma's u wel of niet toelaatbaar bent en waar u dat kunt vinden voor uw specifieke opleiding.
Wij hebben u op 14-4-2021 uit coulance (naar aanleiding van de verlate uitslag van de toelatingstoets) het voorstel gedaan om te ruilen naar de basisopleiding, dat is de niveau 1 opleiding die u graag wil doen. Wij hebben u gevraagd binnen een week te reageren op dat voorstel maar dat heeft u helaas niet gedaan. Om die reden is de ruiling niet doorgezet.
Mocht u alsnog willen ruilen naar de basisopleiding, dan kunnen we u aanbieden uzelf daarvoor in te schrijven met 15% korting bovenop bestaande acties.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
NTI Klachtenteam

Let op! Dit betreft een noreply e-mailadres. Inhoudelijke vragen over deze klachtafhandeling kunt u stellen via uw mentoren en overige vragen via onze klantenservice. 

Reactie van de melder van de klacht Osmanyildirim

3 jaren geleden - Jullie geven zelf een uitslag van een toelatingsexamen wat binnen 4 weken moest komen na een halve jaar dan is er niks aan de hand maar als de klant binnen 1 week niet reageert is het meteen raak jullie zijn gewoon ik ga er een rechtszaak van maken heb foto s en geluidsopnamen van alles wat wij met jullie medewerkers hebben afgesproken 1300 euro dieven zijn jullie gewoon en ik ben niet de enige maar zal een van. De laatste worden die jullie nog kunnen oplichten vuile

Osmanyildirim

Heeft op 06 juli 2021 om 15:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Oplichters !!!!’

Alle klachten die gemeld zijn door Osmanyildirim