Klacht: Als je je geld lief heb volg geen opleiding bij het NTI!!!

helena1989 op 06 maart 2018 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanwege een fout door het NTI heb ik een achterstand opgelopen. Er werd mij verteld dat als ik het voor X-datum betaald had, dat er geen problemen zouden zijn en dat ik niet naar het incasso bureau gestuurd zou worden. Zo gezegd zo gedaan. Echter wordt ik toch naar het incassobureau gestuurd, ik heb vervolgens contact opgenomen met het NTI geven zij aan ”ja maar die afspraak had nooit gemaakt morgen worden” ik was al woest!! Maar toch heb ik een betalingsregeling getroffen met het incasso bureau en inmiddels alles af betaald.

Door mijn achterstand konden ze mijn derde jaar niet opstarten. In middels al bijna twee maanden verder na mijn laatste betaling kunnen zij mijn derde leerjaar nog steeds niet starten. Dit zorgt voor een achterstand vanuit het NTI en dat kost mij geld!

Dus al met al, zou ik NTI zwaaaaar afkeuren!! je kan liever naar LOI gaan ofzo.

Ik volg trouwens een voltijd studie met studiefinanciering en aangezien het NTI de enige is die die in een vorm van thuisstudie verzorgt kan ik niet overstappen naar een andere thuisstudie.

Gewenste Oplossing:

- wanneer mijn derde leerjaar wordt opgestaard
- wanneer ik mijn nieuwe boeken pakket ontvang
- wanneer ik een cadeaubon krijg in de vorm van schade vergoeding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 17 juli 2018 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

U heeft al lang het derde studiejaar van uw voltijd studie ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat daarmee uw klacht in goede orde is afgehandeld. Mocht u vragen hebben of heeft u hulp nodig bij uw opleiding horen wij dat graag van u.

Vriendelijke groet,

Klantenservice NTI

helena1989

Heeft op 17 juli 2018 om 12:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ben helemaal niet tevreden met jullie oplossing soor jullie heb ik onnodig vertraging opgelopen wat mij geld heeft gekost. De gewenste oplossing is dan ook een schadevergoeding of een terechte gemeende per post verstuurde excuses !!

Alle klachten die gemeld zijn door