Klacht: Geen bezorging

Aneta_1 op 25 september 2020 over Mediahuis NRC B.V. in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Mediahuis NRC B.V. has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Status Open
Datum 25 september 2020

Een abonnee van Mediahuis NRC B.V. heeft sinds de start van zijn zaterdagabonnement slechts één krant ontvangen en heeft nu al vijf weken geen bezorging gehad. Ondanks herhaalde meldingen via de website, telefoongesprekken met de klantenservice en e-mails, ontvangt hij alleen standaardreacties zonder concrete oplossingen of tijdslijnen voor de bezorging. De abonnee voelt zich gefrustreerd door het gebrek aan actie van NRC.

Mijn Klacht:

Vanaf begin van mijn abonnement heb ik maar 1x de krant gekregen (de eerste krant).

Ik heb een zaterdag abonnement, en dat betekent dus dat ik nu 5 weken geen krant heb gekregen.

Ik meld elke keer via hun website dat ik de krant niet heb gekregen, ik heb ook al 3 keer gebeld met de klanteservice en een aantal emails gestuurd.

De enige reactie van de klantenservice die ik krijg: wij hebben uw klacht serieus genomen en aan de bezorgdienst doorgegeven. Maar wij hebben nog geen reactie van de bezorgingdienst. Als ik vraag wanneer z’n reactie zal komen – dat is niet bekend. Als ik alweer geen krant krijg, moet ik alweer bellen volgende week… En zo gaat het, ik blijf maar bezig en ik zie geen actie van NRC kant.

Ik vind het belangrijk om dit te melden hier ook vanwege dat er misschien meer mensen zijn in z’n situatie als ik.

Gewenste Oplossing:

Bezorging op orde maken, compensatie voor de onderbreking

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM