Wij hebben al jaren een abonnement voor de digitale NRC. Goeie krant! Vorig jaar augustus besloten we om op zaterdag de papieren versie te nemen. Toen die na een maand niet in de bus was gevallen, hebben we gebeld. Er... Lees meer
Geruime tijd is de bezorging op zaterdag niet gebeurd. Overweeg stopzetting abonnement. Lees meer
Verschillende keren klacht gemeld digitaal en telefonisch. Sinds wij afgelopen zomer van papier naar digitaal met op zaterdag papier zijn gegaan wordt er ongeveer om de week bezorgd. Soms een paar weken helemaal niet. Lees meer
Vandaag, woensdag 3/11, geen NRC ontvangen.
Graag opheldering. Lees meer
Goedemiddag,
Blijkbaar heb ik 3 jaar geleden een 3 jarig abonnement afgesloten voor digitale NRC met zaterdag bezorging voor 12 euro per maand.
Zonder informatie- zonder communicatie- zonder overleg of waarschuwing is deze periode van 3 jaar afgelopen en mijn incasso... Lees meer
Zoals in vorige klacht vermeld: sinds mei een contract digitaal met zaterdag vroegeditie om de krant te steunen. Na 2 weken geen krant meer ontvangen. Na klagen na de zomervakantie duurde het meestal 2 weken dat er weer een krant... Lees meer
Ik werd gebeld door een vriendelijke heer of ik belangstelling had voor een abonnement op de zaterdagkrant. Op zich had ik wel interesse maar bij herhaling vroeg ik naar de opzegtermijn want als de horeca na Corona weer open gaat... Lees meer
Deze week 3 keer geen krant ontvangen.
Kan een keer gebeuren. Maar niet 3 keer per week.
Geen reactie van NRC en klantenservice gooit je in een lus met geen response.
Dit kan echt niet zo!
Ik ga mijn 3-jarig contract onderbreken wegens wanprestatie.
Jammer. Lees meer
Op zondag 9 augustus in de ochtend kocht ik (zoals diverse eerdere keren) een digitale versie van de weekendkrant. Tot nu toe ( 19.30 uur) mislukt het downloaden. Lees meer
Zaterdag 16.5.2020 weer geen krant ontvangen Lees meer