Klachten over NRC Media

Hieronder kunt u zien welke klachten er over NRC Media zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 42 klachten nodig voor een plaats in de categorie Kranten - Landelijk

8 klachten gemeld
8 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van Dek123 op 22 februari 2022 over NRC Media in de categorie Kranten - Landelijk

Verschillende keren klacht gemeld digitaal en telefonisch. Sinds wij afgelopen zomer van papier naar digitaal met op zaterdag papier zijn gegaan wordt er ongeveer om de week bezorgd. Soms een paar weken helemaal niet. Lees meer

Ineens 3x duurder

Klacht van Ineke Rodrigo op 03 november 2021 over NRC Media in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemiddag, Blijkbaar heb ik 3 jaar geleden een 3 jarig abonnement afgesloten voor digitale NRC met zaterdag bezorging voor 12 euro per maand. Zonder informatie- zonder communicatie- zonder overleg of waarschuwing is deze periode van 3 jaar afgelopen en mijn incasso... Lees meer

Wéér geen krant

Klacht van Luvo op 16 oktober 2021 over NRC Media in de categorie Kranten - Landelijk

Zoals in vorige klacht vermeld: sinds mei een contract digitaal met zaterdag vroegeditie om de krant te steunen. Na 2 weken geen krant meer ontvangen. Na klagen na de zomervakantie duurde het meestal 2 weken dat er weer een krant... Lees meer

Bezorging en communicatie

Klacht van Tip68 op 17 juli 2021 over NRC Media in de categorie Kranten - Landelijk

Deze week 3 keer geen krant ontvangen. Kan een keer gebeuren. Maar niet 3 keer per week. Geen reactie van NRC en klantenservice gooit je in een lus met geen response. Dit kan echt niet zo! Ik ga mijn 3-jarig contract onderbreken wegens wanprestatie. Jammer. Lees meer