Klacht: Nota

op 10 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn reserverings nr is 1526292
Wij hadden tijdens jullie actie een 5 pers premium cottages gehuurd voor €1459 incl bijkomende kosten en de bij komende kosten zijn in rekening gebracht en zijn reserverings kosten €29.50 en toeristen belasting €94.85 terwijl jullie reclame maken van incl alle verplichte kosten en dat heeft de mevrouw aan de telefoon ook bevestigt en nog steeds zie ik jullie reclame met een rood hooft en kromme tenen aan en ze zegd ook nog dat comfort cottages ook opgemaakte bedden hebben terwijl wij daar een premium voor hebben geboekt Gaarne wil ik hier een oplossing voor. Anders ga ik hier werk van maken bij max of kassa Vr gr fam Timmer

Als ik mijn te veel betaalde verplichte kosten terug krijg of tegoed bonnen van gelijke waarde.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 september 2018 om 15:39 geantwoord

Heeft op 10 september 2018 om 16:11 geantwoord

Er wordt in de reclame duidelijk gesproken over de prijs, inclusief bijkomende kosten en er wordt geen datum of locatie genoemd. Zelfs de herfst vakantie wordt genoemd als zijnde mogelijkheid onder deze voorwaarden. Ik heb genoeg van Center Parcs en boek er nooit weer.

Alle klachten die gemeld zijn door Timmer50