Klacht: Nooit mijn bestelling binnen gekregen.

Tiffany Hofenk op 21 september 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik had enkele maanden geleden kleding bij Shein gekocht. Had achteraf betalen gedaan, doordat het een wat groter bedrag was. Ik heb de spullen nooit binnen gekregen. Ik heb al enkele keren naar Shein en Klarna gemaild en met de klantenservice gesproken, ik was niks verder gekomen.
Ondertussen krijg ik wel elke keer briefpost binnen dat ik moet gaan betalen, mijn schuld word alleen maar hoger.

Ik zou graag een tegemoetkoming willen zien. Ik zou het niet erg vinden om voor de spullen te betalen, maar dan zou ik ze daadwerkelijk in huis willen zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 21 september 2021 om 18:40 geantwoord

Beste Tiffany,

Hartelijk bedankt voor jouw reactie.

Ik vind het jammer te vernemen dat je (vooralsnog) de bestelling van Shein niet hebt ontvangen.

Via deze weg verzoek ik je dan ook vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met mijn collega's van onze klantenservice zodat dit onderwerp onder de aandacht kan worden gebracht.

Er is dan een mogelijkheid om de herinneringskosten voor je te verwijderen, de uiterlijke betaaldatum te verzetten voor onderzoek en het genoemde onderwerp verder te escalaren naar onze onderzoeksafdeling / Dispute Resolutions omdat de webwinkel niet reageert op de door jouw gestuurde berichten.

Zie onderstaande voor onze contactgegevens:

Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login.

Ook is Klarna telefonisch bereikbaar via: 020 808 2852. (lokaal tarief)
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur.
Op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Een fijne avond toegewenst en vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Patrick.