Klacht: nooit gehoord van callassist ben wel gebeld 3 weken geleden voor energiedirect

op 24 april 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

3 weken geleden ben ik gebeld door energiedirect alleen lees ik nu vol spanning dat veel mensen daar moeite mee hebben. Want ik had eerder nooit gehoord van die callassist en ben gaan wezen kijken op google en krijg ik een heeel ander landkaart voor me van google maps. Ben ik dus door anderen gebeld dan energiedirect zelf?

met vriendelijke groeten

kan daar niet wat mis mee gaan want ik ging ervan uit dat energiedirect dat zelf was

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 04 mei 2017 om 15:00 geantwoord

Hallo lindenvlinder,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit nagevraagd bij de desbetreffende afdeling en het bedrijf Callassist is onbekend voor ons. Wij werken hier dan ook niet mee samen. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je melding. Op deze manier kunnen wij onderzoeken hoe dit kan gebeuren en dit zo snel mogelijk oplossen.

Simon
Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lindenvlinder