Klacht: Nooit een betaalmogelijkheid ontvangen maar nu wel incasso kosten betalen

op 03 juni 2017 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Precies dezelfde klacht als Misskay:

Ik heb een bestelling gedaan bij Modemusthaves en de bestelling in goede orde ontvangen. Vervolgens heb ik geen factuur ontvangen, geen email met een betaalmogelijkheid ontvangen, geen brief en ook geen enkel telefoontje ontvangen. Ik krijg vanmorgen ineens een email van een incassobureau met een vordering omdat ik mijn bestelling bij Modemusthaves niet betaald zou hebben.
Het bedrijf is niet te bereiken via telefoon want ze hebben geen telefoonnummer. Ik heb een bericht via de website gestuurd om te vragen wat hier nu precies gebeurd is, het enige dat ik tot nu toe terug krijg, is een standaard opgesteld emailtje.

Ik heb mijn mail doorgespit, ik heb mijn spambox doorgenomen en ik heb nergens een email kunnen vinden van het bedrijf: ook geen bevestiging van de bestelling overigens. Tot mijn verrassing bleek mijn account ook niet bevestigd op de website toen ik vanmorgen probeerde in te loggen, dus wellicht dat hier het probleem in ligt.

Ik vind het nogal vreemd dat een bedrijf geen contact met mij opneemt m.b.t. het betalen van een bestelling en ik vervolgens naar een incassobureau wordt doorgestuurd waar ik eenzelfde bedrag aan incassokosten moet betalen als de bestelling waard is.

Ik ben tevreden wanneer ik een mogelijkheid krijg om mijn bestelling \'gewoon\' aan Modemusthaves te betalen. Ik ben niet tevreden indien ik incassokosten moet betalen voor een bestelling waar ik nooit betaalinformatie over heb gehad.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:48 geantwoord