Klacht: Het product nooit ontvangen, geen betaalverzoek ontvangen maar wel nu incassovordering ontvangen

op 04 juli 2017 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Wat in eerste instantie een super leuke internetsite leek, is voor mij uitgelopen op een nachtmerrie. Ik weet dat ik nooit meer iets bij Modemusthave zal bestellen.

Op 16 maart 2017 heb ik een bestelling gedaan bij Modemusthave. Omdat deze bestelling niet goed doorkomt – ik kreeg geen bevestiging van de bestelling- heb ik direct naar Modemusthave gemaild om te vragen of mijn bestelling doorgekomen is. Hierop antwoordt een medewerker dat er niks te zien is in mijn account en dat ik de bestelling nogmaals moet doen.

Gelet hierop doe ik nogmaals op diezelfde dag op een later tijdstip (16 maart 2017) een bestelling voor hetzelfde product onder de order 200496195. Deze heb ik inderdaad ontvangen van PostNL. Echter beviel het product mij niet en heb ik deze op 17 maart 2017 als retour aangemeld en ook teruggestuurd. De retourkosten heb ik ook zelf betaald.

Op mijn accountpagina van Modemusthave is geen informatie met betrekking tot een andere order dan de order 200496195 terug te vinden, noch heb ik een andere order dan de 200496195, ontvangen. Als ik iets niet heb ontvangen, noch voor ontvangst heb getekend en evenmin ik een betaalverzoek hiervoor heb ontvangen, kan ik toch onmogelijk voor iets gaan betalen? Dat lijkt mij zeer onredelijk.

Ik heb dus nooit het product of een betaalverzoek voor de eerst gedane bestelling ontvangen! Maar deze is wel doorgestuurd aan het incassobureau! Nu wacht ik al vanaf mei 2017 op antwoord van Modemusthave. Maar ze reageren nergens op.

Ik verwacht van Modemusthave dat ze de gehele vordering vernietigen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tulay Adiguzel