Klacht: Geen recht van retour

op 18 september 2017 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Geachte
Modemusthaves stopt er mee.
Ik had spullen besteld, deels te groot, dus ik wil terugsturen, zoals steeds en gelet op mijn recht op herroeping van mijn aankoop, voorzien in de wetgeving, om mijn geld terug te krijgen, maar aangezien het uitverkoop is heb ik geen echt op retour.
Er zorgt niet gereageerd op mijn mails inzake herroepingsrecht, ik moet maar iemand anders blij maken met de spullen (?!)
Graag dringend actie, immers herroepingsrecht kan slechts gedurende 14 dagen en ik heb schrok als ik nu terug stuur, er wordt niets meeer verwerkt zeggen ze, dan ik zowel de spullen als mijn geld kwijt ben.
Graag urgent bericht.
MvG An Migneaux

Als ik de goederen kan terug sturen en mijn held terug krijg van het deel dat niet past.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Anmigneaux

8 maanden geleden - Ik heb intussen toestemming om toch terug te sturen (na heel wat mailverkeer en enorme frustratie). Ik zou het sado terug krijgen. Ik zal jullie informeren als alles in orde is, of niet...

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:47 geantwoord

Hi An,

Vervelend om te lezen! We willen dit uiteraard ook zo goed en natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Als het goed is is dit probleem inmiddels opgelost. Anders graag mailen naar info@modemushtaves.com :) Aangezien we inmiddels zijn gestopt, is dit de snelste manier om contact op te nemen. We horen graag van je als we nog iets kunnen doen. Fijne dag :)

Alle klachten die gemeld zijn door Anmigneaux