Klacht: Nogsteeds niets aangekomen

op 24 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn mama heeft op dinsdag 29 augustus een bestelling gedaan van 3 fitness horloges en speciaal voor een express sevice betaald de bestelnummer is 1708291124858731 we hebben nog steeds niets aangekregen het is ondertussen al twee weken en het is wel lastig dat we speciaal meer hebben betaald voor nog niets aangekregen te hebben

Als deze direct verstuurd worden of het geld terug overgeschreven word en de reden waarom dit zo lang moet duren

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 september 2017 om 12:05 geantwoord

RCS-NL-Carla1
17-09-15 07:56
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Volgens onze informatie heeft u de bestelling inmiddels op 14 september ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice
RCS-NL-Carla1
17-09-15 07:56
Beste klant,

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Heeft op 24 september 2017 om 12:21 geantwoord

Vinden het erg we betalen voor snelle service en ontvangen het 2 3 weken later pas jammer van ons geld

Alle klachten die gemeld zijn door Zohra Van den bosch