Klacht: Nog steeds niks ontvangen niet opgelost

Lilien123 op 14 oktober 2020 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Eerder gemeld check
Refnr: 867377

Ik heb sept 2019 producten besteld,Betaal optie klarna, dat is betalen als je het ontvangen heb,Ik heb echter niks ontvangen tot heden. Alie bericht ingeschil ze reageren niet Klarna bericht ook klarna reageert niet die geef het aan segoria incasso Ik heb segoria bericht ik heb geschillen geopend alie reageert niet,
Hun beloofde dat Hun het oplost, niks meer gehoort, maanden later, komt incassopartners met totaal bedrag 266,47. U zijn zeer respectloos en stalkers,
Bel je ze op, moest ik me bek houden en gevolg moest ik na hun luisteren en betalen zei over me lijk, eerst het product, daarnaast weet wat me recht is, en iets wat ik niet ontvangen heb betaal ik niet, Zei ze wil je nr, heb ik niet, gezien ik van €20,- met 2 jonge kids moet leven per maand. Dus ook geen tv, ect. Omdat dit soort madafide bendes geld afhandig maken bij mensen die onder de minima leven Die lK hebben aan beslagvrijevoet Beweer ze Je beslagvrijevoet is 0 Plaats ze niet eens inkomste weet domme trut.
Update vandaag 14 okt 2020 mailing van bijna 90,- betalen binnen 5 dagen incassopartners
Heb weer aan deurwaarder gegeven genaamd van Es Gerechtsdeurwaarders Incasseerders
Anders sturen ze het na de rechter,
Ik heb echter nooit het product gehad heb geklaagt op platform ook zijn voorgangers weten dat
Als alie niet reageert om de boel te crediteren.
Zo lopen ze de boel op te lichten

Alle incassobureau kosten ect is voor jullie
Jullie krijgen vandaag om het bij klarna de notas terug te trekken Deze notas trekken jullie in De notas bij klarna En eis ook naam zuivering En eer herstel door val te melden dat ik wanbetaler ben Dat de notas vernietigd worden
Alle kosten die voort vloeien eruit, zal ik weigeren te betalen, gezien ik tot heden zowel hier als alie op fb een chat gestuurd heb weigeren contact zijn voor hun

Update: 3 nov 2020

Vandaag 2 partijen waar alie/klarna – incassopartners
De boel legt
1) bazuin deurwaarder deze ingelicht telefonisch de situatie hoe get zit en weiger 1 eurocent te betalen. Ik heb dat verdomme pakje niet ontvangen tot de dag vandaag
Bazuin zei gelijk we sluiten het.

2) van es deurwaarder
Ook deze het zelfde gemeld . Meld na telefonisch afspraak dat ze slyiten na mijn screen shot

Ik word hier door geestelijke gemishandeld eis hier ook schadevergoeding voor en eer herstel

Alle incassobureau kosten ect is voor jullie

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilien123