Klacht: Nog steeds niets geleerd!

op 17 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

In januari 2015 heb ik een abonnement + toestel afgesloten bij HN. Al snel bleek dat op de locatie waar ik woonde geen dekking was. De telefoon deed het gewoonweg niet.
Na veel heen en weer gebel en gemail ben ik ermee gestopt omdat HN zeker in die tijd zijn zaken niet op orde had.

In die tussentijd een sim only van een andere provider aangeschaft maar het toestel wilde ik behouden dus besloten om de maand termijnen te betalen.

Nu in augustus 2016 wilde ik de resterende maanden gelijktijdig betalen omdat ik dit nu in één keer kan betalen. Dit om van HN af te zijn.

Netjes gebeld en gevraagd om een afkoopsom. Dit kreeg ik en ik was zeer verbaasd. Kennelijk weer een typefout of zo maar het bedrag was 13 euro. Gelet op de maandbedragen vond ik dit een beetje vreemd en heb ik nogmaals gebeld. De medewerkster ( overigens erg vriendelijk ) legde mij uit dat dit niet kon. Ze kon echter zelf nergens terug vinden waar de mail was die ik ontvangen had.

Een juist bedrag om te betalen met een schriftelijke bevestiging van HN dat het dan ook klaar is en geen ellende met incasso bureaus ed. waar ze graag mee schermen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gewoon Wil