Mijn Klacht:
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd omdat jullie mij berichten sturen dat mijn telefoon rekening van september niet betaald is. Maar het wel van mijn rekening gehaald is.
Ik heb eindelijk na 2 jaar mijn abbonement op kunnen zeggen omdat jullie daar ook al moeilijk bij deden en nu is die opgezegd en begint het weer opnieuw met het “gezeik”.
Word ik nu eindelijk is op tijd geholpen!!??
Gewenste Oplossing:
Als dit opgelost is en ze me helpen in plaats van steeds door sturen en terug sturen.

