Klacht: Nog steeds niet geleverd en 2x met hen gebeld

op 15 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13 juli 2017 een fornuis besteld. Ik kreeg een mail dat ik de datum moest kiezen en ik koos voor 14 juli 2017. Er stond een tijd vermeld voor de levering ( 8.00 tot 21.00 uur). Ik heb in de middag extra@home gebeld en gevraagd waarom ik een hele dag moet wachten en zij zeiden dat er niets geleverd kon worden. Het zou 15 juli worden. Er was deze dag een ongeval gebeurd met de bijrijder van de bezorger, ik had weer gebeld en zij verzekerden mij dat mijn fornuis wel rond 20.30 uur geleverd zou worden. Rond 20.50 kreeg ik een mail dat ik een nieuwe datum moet zoeken en ik kon alleen dinsdag 18 juli 2017 kiezen!!! Nu zit ik zo lang zonder fornuis. Dit vind ik niet kunnen dit is echt absurd en het gaat nog wel om een fornuis zodat ik weer kon koken. Ik ben erg teleurgesteld!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij een vergoeding uitkeren voor het feit dat ik nog steeds niet kan koken op mijn fornuis!! Ik heb totaal niet moeilijk gedaan en ben rustig gebleven maar dat ik pas 18 juli mijn fornuis HOPELIJK krijg is schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 19 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. J. Schmeltz,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 19 juli 2017 om 14:36 geantwoord

De leverancier en extra@home zijn beiden verantwoordelijk. Het is makkelijk om het probleem bij een ander neer te leggen.

Bericht van Extra@home

4 maanden geleden - Beste M. Schmeltz, Hartelijk dank voor uw reactie. De betreffende procedure voor een tegemoetkoming is in overleg met de leveranciers afgesproken. Helaas mag ik en kan ik u geen vergoeding vanuit Extra@Home aanbieden. We beamen dat Extera@Home zijn verantwoordelijk neemt. De leverancier zal dat ook zeker de, aan u betaalde compensatie, zonodig bij Extra@Home claimen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door M.Schmeltz