Klacht: Nog steeds niet geholpen met dubbele abbonoment.

op 13 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Enkele maanden geleden heb ik al contact met jullie gezocht ontremt mijn dubbele abbonoment bij basic fit.

Ik ben nog steeds van mening dat BasicFit niet juist heeft gehandeld echter wouden ze mij als klant niet tegemoet komen.

Enige wat ze zouden doen is 1 van de 2 abbonomenten stop zetten. Echter wat schets mijn verbazing…!

Nog steeds is dit niet gebeurd en zit ik met dubbele maandlasten terwijl ik zelf in me 1tje er gebruik van maak.

Ik hoop dat jullie basicfit zo ver kunnen krijgen om dit te veranderen want hun klantenservice reageert nergens op.. behalve de robot waar ik tegen moet praten..

Mvg

Fpg (rick) Dubbeld

Als 1 van de 2 abbonomenten per direct wordt gestopt en ik niet meer met dubbele lasten zit.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 mei 2020 om 08:02 geantwoord

Beste Rick,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te vernemen dat jij de lidgelden dubbel betaald, dat is uiteraard niet de bedoeling. Omdat uit onze administratie blijkt dat beide lidmaatschappen zijn geregistreerd onder een andere naam, worden deze niet gezien als een dubbel lidmaatschap.

Mochten beide namen afkomstig zijn van jou dan ontvang ik graag een foto van jouw legitimatiebewijs als reactie op de mail die jij binnen enkele ogenblikken zult ontvangen. Indien de namen beide overeenkomen, dan kan ik ter coulance 1 van de 2 lidmaatschappen voor jou stopzetten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door RickD2