Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug

op 04 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een 2 overnachtingen in hotel Atlas geboekt in Valkenburg via booking.com betaald met iDeal. Op 17 Juli 2017. Er is een fout opgetreden na de betaling. En heb nooit een reserverings bevestiging ontvangen. Het hotel ook niet. Wel is het geld afgeschreven. Gebeld met booking. Vertelde mij dat het geld binnen 2 werkdagen terug gestort zou worden. Ik met een gerust hart naar het hotel gegaan. En daar alsnog betaald. Na terugkomst. geen geld ontvangen. Een mail gestuurd. Zou het binnen 2 weken op mijn rekening staan. Het is nu ondertussen 4 augustus. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Weer gebeld. Telefonisch kan er niks voor mij gedaan worden, omdat zij geen gegevens van mij kunnen vinden/niet hebben. Ik heb weer gemaild. Op woensdag 2 augustus. En nog steeds geen mail terug ontvangen. Ik wil toch wel nu mijn geld terug hebben. Het gaat hier om een bedrag van 168 euro.

Ik wil mijn geld terug van 168 euro. En een compensatie ten aanzien van het lange wachten op Mijn geld wat ingehouden word. Om voor mij een onduidelijke reden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisanne Tempelaar