Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug!

op 06 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

2 weken geleden heb ik hier ook een klacht ingediend aangezien ik na 3 maanden tijd mijn bestelling nog steeds niet ontvangen had. Er is mij toen deze mail gestuurd:

Beste Kellie Maas,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt en dat deze aan ons werd geretourneerd. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR52.95 aan u regelen.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Wij waarderen uw medewerking en begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Pawel
lightinthebox.com

Ik heb nu, na 2 weken nog steeds mijn geld niet terug en vraag me af wanneer en of ik dat wel krijg! Kunnen jullie hier iets in betekenen?

Wanneer ik het geld weer terug heb op mijn rekening

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Kellie Mantel

4 jaren geleden - Mijn bestel nummer is 21667351 Ik hoop dat e.e.a na 4 maanden eindelijk wordt opgelost Vriendelijke groet Kellie.

Reactie van de melder van de klacht Kellie Mantel

4 jaren geleden - Helaas heb ik nog steeds niets op mijn rekening ontvangen. Hebben jullie nog iets nodig om dit op te lossen? Of kan ik na zo'n lange tijd eindelijk mijn geld terug verwachten? (mijn paypal is; [email protected]).

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 12 juni 2017 om 10:26 geantwoord