Klacht: Nog steeds geen terugbetaling

op 20 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 augustus j.l. hebben wij via Booking.com een reservering geplaatst.Na de laatste klik sprong de reservering met ruim 1000.00euro omhoog. De site was duidelijk niet up to date.Ons is verschillende keren al terugbetaling beloofd. Het gaat om een bedrag van 863,98euro.
Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JB Gommers