Mijn Klacht:
Nog steeds geen Spottafolders ontvangen naar meer dan 4 Maanden klagen. Volgens ons wordt niets met de Klachten gedaan, iedere keer het zelfde Antwoordt geven het door aan de manager. Iedere Week de zelfde vraag per E-mail of de Spotta ontvangen hebben. Elke keer de zelfde Antwoord van nee. Per E-mail krijg ik de horen we hopen dat het opgelost is.
Gewenste Oplossing:
kan geen oplossing meer bedenken


