Klacht: Nog steeds geen nieuwe Nokia

op 14 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 juni 2012 bestelde ik via internet (Superdeal) een verlengings-abonnement van Vodafone plus Nokia 6303. Dat toestel zou binnen 10 werkdagen verstuurd worden. Na 2,5 week had ik nog niets ontvangen en heb ik met Vodafone gebeld. Er was een leveringsprobleem met de Nokia 6303 en er zou waarschijnlijk een alternatief aangeboden gaan worden in de vorm van de Nokia 6303i, maar daar zou ik nog over benaderd gaan worden. Eind juni nog steeds niets gehoord en ontvangen, maar ik zag op de website wel de Nokia 6303i al staan. ? Wederom gebeld met Vodafone en het kwam erop neer dat ik af moest wachten totdat ik iets van hen zou horen, hij kon niets regelen. Volgens mij kan ik wachten tot ik een ons weeg, want ik heb nog steeds niets van hen vernomen. Op 3 juli stuurde ik een mail naar Vodafone en daar heb ik ook geen enkele reactie op gekregen. Geen fijne manier om met klanten om te gaan…………

Graag z.s.m. die Nokia 6303i naar mij opsturen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Ludico4, Bedankt voor je opmerkingen. Op deze manier kunnen we onze service en dienstverlening steeds blijven verbeteren. In ons systeem kan ik zien dat je je order hebt geannuleerd. Dit is inmiddels ook in ons systeem verwerkt. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 16 augustus 2012 om 08:51 geantwoord

order is reeds geannuleerd.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludico4