Klacht: Nog steeds geen geld terug.

op 27 mei 2021 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn bezig om geld terug te krijgen van een voucher van onze reis naar Turkije.
Sunexpress geeft aan dat onze aanvraag in behandeling is. Ze gaven aan binnen 14dagen krijgt u het terug op uw rekening. Na 14dagen zeiden ze binnen 1 maand. Nu kunnen we ze niet meer bereiken. We wachten inmiddels al 4 maanden.

Gewenste Oplossing:

Geld binnen redelijke termijn terug op rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sun Express

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sun Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Halit Isik