Klacht: Nog steeds geen geld terug

op 30 april 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op 12-05 dan toch een terugbetaling van 70% mogen ontvangen.

Meer dan 28 voor aankomst geannuleerd aangezien wij niets hebben aan een voucher voor later in het jaar of volgend jaar. Hebben na een week netjes 2 mails ontvangen (2 losse boekingen) dat het geld zsm terug gestort zou worden, (minus annulerongskosten) ecbter uiterlijk binnen 3 weken. Na 3 weken gebeld en ze waren aangekomen bij onze datum met verwerken dus zou dezelfde week nog zijn. Inmiddels weer een week verder en nog geen geld terug.

Geld terug

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mvdende82

4 maanden geleden - Inmiddels is een terugbetaling ontvangen van Center Parcs. Toch niet iets positiefs te melden, we hebben zelf gekozen voor de 30% verlies aangezien we geen voucher wilde accepteren. We weten dat we die niet hoefden te accepteren en het volledige bedrag dan terug zouden krijgen maar hier laten we het bij. Mocht iemand van Center Parcs dit lezen. Doe echt wat aan jullie communicatie. Zo moeilijk is het niet om mensen meer op de hoogte te houden van de voortgang. Mededelingen als we zijn druk of ja zo snel als mogelijk is geen informatie. Mogelijk dat we dan in de toekomst nog eens terugkomen bij Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door mvdende82