Klacht: Nog steeds geen geld en geen contact!

W De Vries op 13 september 2021 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

In februari 2020 kon de reis naar Noorwegen niet doorgaan wegens Corona. Ticket is toen omgezet naar maart 2021. Die reis is wederom geannuleerd wegens Corona en ik ben akkoord gegaan met een terugbetaling van de reissom. Sindsdien is er amper contact geweest vanuit My Trip. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op e-mails wordt niet gereageerd! Ook op hun eigen contactformulier via de website komt geen respons!

Ik heb op een gegeven moment een geautomatiseerde e-mail gekregen met een link om de status van het terugbetalingsverzoek te volgen. Op den duur zou het volgens die status toegekend zijn, en moest er alleen nog gewacht worden op betaling vanuit de vliegtuigmaatschappij. Ik heb hierop meerdere malen geprobeerd contact te leggen met My Trip maar er komt geen respons en de terugbetaling blijft uit! Inmiddels kan ik de status van het terugbetaalverzoek ook niet eens meer inzien dus tast ik volledig in het duister!
Dit is onnaceptabel en ik heb nog nooit eerder zulke slechte service meegemaakt!

Ik wil dat Mytrip mijn volledige reissom z.s.m. terug stort en ik wil zwart op wit horen van My trip wanneer dit gestort wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W De Vries