Klacht: Nog steeds geen cash back

Marrieb op 17 december 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 25-10-2021 een Samsung TV en Soundbar gekocht. Deze aankoop komt in aanmerking voor €300,00 cashback Alle benodigde bewijzen geüpload voor de cashback die gold voor die actieperiode. Nu, maanden en 5 telefoontjes verder, nog steeds geen cashback, maar alleen iedere keer de mededeling dat het serienummer begint met een 0 en niet met de ingevulde O. Aanpassen kunnen ze niet. Inmiddels al 3 x een link gekregen maar deze werkt niet. Vandaag 17-12 een link ontvangen om aan te passen maar deze is op 15-12 al verlopen!!!! Inmiddels al 5x met dezelfde dame gesproken die zegt: dus als ik u goed begrijp……., nou als ze me echt goed begreep was dit allang opgelost. Ik heb gevraagd naar leidinggevende maar die krijg ik niet aan de lijn. Ik begrijp dat de dame aan de telefoon er persoonlijk niets aan kan doen dat maar misschien wordt het tijd dat ze alle opnames eens terugluisteren en dan wel de klant tegemoet komen en helpen e krijgen waar ze recht op hebben. Mijn advies; Koop GEEN Samsung artikelen met recht op Cashback !!!!

Voor de Kerst ( 2021) de 300,00 op mijn rekening.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marrieb