Klacht: Nog steeds geen afrekening

op 02 juni 2021 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half maart verhuisd. Nog steeds geen afrekening. Ook verzoek om compensatie nog niets van gehoord.
Dit ondanks diverse telefoontjes, mails en toezeggingen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de afrekening INCLUSIEF compensatie heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 03 juni 2021 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 juni 2021 om 13:03 geantwoord

De smoes van verrekening Winddelen is al eerder gebruikt; dat zou opgelost zijn. Bovendien zijn alle Winddelen al per 1/1/2021 overgezet naar mijn nieuwe adres! Dit hebben jullie mij telefonisch meegedeeld.
Ik wil minimaal € 300, compensatie. Als de teruggave meer is, ga ik uiteraard akkoord met het dubbele.

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer Willems, Spijtig genoeg is dit geen 'smoes', maar nog altijd de realiteit wanneer ik uw afrekening probeer te factureren. Minimaal €300 (meer wanneer de teruggave hoger ligt) is akkoord. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Is er al meer bekend over de IT-problemen? We zijn al bijna weer een week verder. Zullen we er een deadline van maken voor a.s. donderdag? Als er dan geen afrekening is, zullen we dan de compensatie verdubbelen?

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer Willems, Nee, er is nog niks bekend vanuit IT en nee, de coulance - die al bijzonder ruim is - zal op geen enkel moment verdubbeld worden. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Ik zou wel graag een deadline stellen, namelijk a.s. vrijdag om 12.00 uur. Daarna voel ik me vrij om Radar en de Consumentenbond in te schakelen.

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer Willems, Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik kan u op dit moment nog geen deadline geven. Daarnaast kan u niet verwachten dat een probleem, dat al maanden loopt, ineens in enkele dagen is opgelost. Zo werkt dit helaas niet. Verder staat het u vrij om Radar en de Consumentenbond in te schakelen. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Als een (automatiserings-)probleem al maanden bestaat, wordt het sowieso zaak om de hand in eigen boezem te steken. Dan zijn er toch veel meer klanten die wachten op een afrekening? Of ben ik een bijzonder geval omdat ik verhuisd ben? Ik ben eigenaar van een administratie- en belastingadvieskantoor. Als ik problemen heb met verwerking van gegevens, dan geef ik dat tijdig en juist aan. De klant verwacht dat en stelt het op prijs.

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer Willems, Hartelijk dank voor uw bericht. U zal het volgende deel van mijn zin wellicht niet geloven, maar u bent inderdaad de enige klant waarbij dit probleem speelt. Er blijft in uw geval iets mis gaan met de exploitatiekosten voor de Winddelen en onze IT-afdeling heeft dit nog altijd niet kunnen oplossen. Uiteraard hoop ik dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost, maar omdat het buiten de macht van zowel mij als de afdeling Facturatie ligt, kan ik op dit moment nog geen deadline met u afspreken. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Dank; dan kunnen we het ook zo doen, dat als ik vrijdag geen afrekening heb, ik alle 3 de voorschotten ad € 171 van 2021 en de compensatie terugkrijg. In totaal dus (3x € 171) €513 x 2 € 1026,. Dan praten we m.b.t. 2021 Mercuriuslaan 2 nergens meer over, kan IT zijn probleem rustig oplossen en ga ik ervan uit, dat de afrekening van de Klinkerweg 7a in augustus netjes en op tijd wordt afgewikkeld.

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer Willems, U kunt niet allerlei extra voorwaarden gaan verzinnen nu. U krijgt de coulance wanneer de nota is opgemaakt. Dus of dit nu nog twee dagen, twee weken of twee maanden duurt - dan pas krijgt u de afgesproken coulance, niet eerder. Ik roep toch ook niet ineens dat u geen coulance meer krijgt als u naar Radar of de Consumentenbond gaat? Want ook dat vind ik een prima voorwaarden om de coulance te behouden, of niet. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Rustig maar en prima hoor; ik probeer alleen maar de zaak vlot te trekken. Des te eerder zijn jullie van de klachtenregistratie af. Ik zal een zak met geduld opentrekken!

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Dank u.

Reactie van de melder van de klacht Dick Willems

1 maand geleden - Waarom staat er bij de klacht dat deze is opgelost? We zitten toch nog midden in he tproces?

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Waarschijnlijk om dezelfde reden dat u reeds een beoordeling heeft gegeven terwijl we nog in het proces zitten, een foutje. Voor het proces zelf maakt dit gelukkig niet uit en we kunnen nog altijd met elkaar communiceren.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick Willems