Klacht: Nog steed geen oplossing

op 16 juni 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nadat ik op klacht.nl mijn klacht mbt een dure spijkerbroek van Armani had gemeld werd er contact opgenomendoor de Bijenkorf deze vroeg of ik de broek en de aankoop bon naar het filiaal wilde brengen.
Ik vertelde dat ik het niet meer opgehaald had aangezien ik boos was en er niets door Armani werd vergoed.
Naderhand werd ik gebeld door de medewerker van Armani of ik de bon had want nu waren ze de bon weer kwijt de verkoper drukte mij op het hart dat de Bijenkorf zelf contact zou opnemen .
ik hoop dat ze nog voor mijn vakantie de bon kunnen vinden ???

Tja wat moet ik hier nou van denken keer op keer gaat het mis en ik sta nog steeds in de kou wat service betreft !
De uren die ik nu al kwijt ben aan het bezoeken , bellen en mailen van en over de Bijenkorf maken niets uit schijnbaar !

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 juni 2016 om 09:27 geantwoord

dubbele klacht. ... .... ..... ..... ..... ..... .... ..... .... ..... ...... ..... ..... .... ..... ..... ..... .... ... .... ..... ... ... .... .... ..... ..... ..... .... .... ... .... .... ...... ... ... ... ... ...... ...... ..... ..... ..... .... .... ...

Alle klachten die gemeld zijn door Gordeau