Klacht: Nog geen reiskosten terug gehad van vorig jaar

op 10 juni 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb in april 2020 een reis geboekt voor drie personen naar Londen, maar wegens Corona konden we niet vliegen en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten. ze moesten een code hebben van de bank en mijn rekening NR en dat hebben zo ook van mij gekregen. maar nog steeds niks meer van gehoord. dus mijn vraag aan jullie of je dat voor mij na kan kijken hoe dat daar in Spanje in mekaar zit en of ze het ook wel snappen dat als de reis niet door gaat dat ze dan ook het geld terug moeten storten.
PNR Ticket BC.3250633137/50344543702 20-02-2020.
PNR Ticket F9BZ5N date 02/03/2020 Total betaald € 995.17.

Dus ik zou het graag weer op de bank zien staan.
0610882822

Ik ben pas tevreden als mijn geld weer op mijn rekening staat.

ik heb wel 10 a 15 keer gemaild naar eDraems in Spanje maar ze begrijpen mij daar niet ook al typ ik met de vertaler van Nederlands naar het Spaans. ik blijf gewoon door mailen zo dat ze het daar ook in zien dat het ander mans geld is die ze nu achter houden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hanze3

2 weken geleden - Oke ik zit nog steeds te wachten op antwoord wanneer iki mijn geld terug krijg, maar nog niks gezien hoe zit dat.

Alle klachten die gemeld zijn door hanze3