Klacht: Nog geen oplossing van YouFone gezien door klacht te hoge rekening Data Nationaal

op 03 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vorige week mijn klacht hier gemeld over een te hoge rekening aan Data Nationaal terwijl mijn toestel geen gebruik kan maken van internet.
Youfone heeft tot nu toe niets gedaan. Ik heb vandaag een mail van Webcasso waarin ze aangeven dat ik de torenhoge rekening van bijna 90 euro aan data nationaal moet betalen plus de de fee voor dit incassobureau. Totaal is dit ruim 1000 euro! belachelijk dit!

Hoezo is de klacht opgelost?
Ik heb laatst mijn rekening gewijzigd voor de incasso. Ik heb gevraagd indien de incasso niet lukte dat ze mij even laten dan betaal ik het zelf kan betalen. Nee, dat gaat goed als het niet lukt dan laten wij het u weten en vervolgens hoor ik niets meer. Ik heb zelf de factuur betaald. Maar vervolgens hebben ze via Webcasso ook voor dit flutbedrag van 2,50 euro een ingebrekestelling gestuurd. Ik heb hierover vragen gesteld. Direct Pay gaf aan dat ze mij een herinnering, aanmaning en ingesbrekestelling heeft gestuurd terwijl ik nog op reactie van hun wacht of de incasso gelukt is of niet.

Waarom communiceert YouFone onderling niet met Direct Pay en Webcasso over deze kwestie? Ik heb nog geen oplossing van jullie gezien maar de ingebrekestelling door Webcasso gaat gewoon door met nog eens bijna 200 euro aan extra kosten door alleen maar een ingebrekestelling naar mij te sturen? Dat is makkelijk geld verdienen op deze manier en de consumenten zo uitkleden vinden jullie niet?

Ik denk dat het geen zin heeft als Youfone mij mailt en vraagt of mijn klacht opgelost is en vervolgens hier bij mijn klacht opgelost heeft aangevinkt. Hebben jullie al met Webcasse en Direct Pay al gecommuniceerd hierover?

Ik heb gereageerd op jullie reactie en wacht nog steeds op antwoord maar heb niets gezien.
Indien ik eind deze week niets hoor dan ga ik deze zaak laten behandelen door mijn rechtsbijstand. Ik word hier echt boos als jullie mij zo behandelen.

Groet,

Oanh Bui

Groet,

Oanh Bui

Niets! ze hebben niets gedaan nog maar ondertussen word ik wel door Webcasso aan herinnerd dat ik een rekening van ruim 1000 euro moet betalen! Youfone heeft mij niet eens gebeld over deze kwestie. Het is een bende aan communicatie tussen Youfone en Direct Pay Services (degene die de facturen voor Youfone incasseert) en Webcasso (incassobureau). Ze commununiceren niet met elkaar en jagen de klanten op deze manier op!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 05 juli 2012 om 16:32 geantwoord

Eerder contact opgenomen met de klant

Alle klachten die gemeld zijn door Oanh Bui