Klacht: Nog geen folders in nieuwe wijk

op 28 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ls,
In maart vorig jaar zijn wij de eerste bewoners geworden van een nieuw te bouwen wijk in Noord-scharwoude. Nu ontvangen wij nog steeds het folderpakket niet. Ik lees nu vaak de folders opmerkingen app, maar vind het prettiger om ze in handen te hebben. Is het mogelijk dat de bezorger die hier in de buurt de folders bezorgt ook in onze wijk komt??

Hoor graag van u
Sandra Stoop
IJsland 4
1723 LN Noord-Scharwoude

Als we de folders in de brievenbus krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte mevrouw Stoop,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Stoop