Klacht: NO PREPAYMENT NEEDED – Pay at the property

op 10 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

IK dacht dat als je het bovenstaande leest je dan ook niet eerder betaald dan bij het hotel. Waarom dan op je CC toch een preauthorisatie wordt gedaan is mijn een raadsel. Maak er dan duidelijk van
NO prepayment needed CC wil be precharged en verwijs dan niet naar alle kleine lettertjes. Een hotel moet volgens mij ook duidelijk zijn naar zijn gasten ik heb dus nu mijn booking geannuleerd want ik weet niet wat ik nog verder kan verwachten bij zon hotel. Er wordt helaas al jaren in deze branche met allemaal leuke aanbiedingen gewerkt maar deze werkt niet. want ook bij het preauthorisatie stuk kan ik dat deel niet meer voor iets anders gebruiken dus in die zin heb ik al betaald volgens mij.

IK raad booking aan om duidelijk te zijn laat me desnoods op de
NO PREPAYMENT NEEDED - Pay at the property link kunnen klikken zodat ik weet wat het inhoud en die groene kleur mag van mij ook rood zijn want het klopt nu niet.
Nu moet je bij de houserules kijken wat het inhoud en dan weet je nog niet of men wel of niet je creditcard gaat belasten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riesch