Klacht: Nlokkering internetbankieren

op 06 februari 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 3 maal een verkeerde tan code ingetoetst toen was mijn internetbankieren geblokkeerd.. ik heb 5 keer gebeld om een activeringscode, maar na ruim 14 dagen was die nog niet opgestuurd, ik kan dan mijn rekeningen niet brtalen. Tenslotte moest ik dan maar naar een servicepunt gaan, dat is in de stadcen dat is voor mij omdat ik 86 ben heel vermoeiend, en dsar wilden ze ook niet helpen want het pasje was niet correct. Toen moest ik naar het servicepunt Sterrebos in Oss, daar wilden ze me niet helpen omdat de code niet via de mobiele telefoon gegeven kon worden ik ben daar nogal onbeschoft te woord gestaan en uiteindelijk hebben ze me op het hoodkantoor in Oss geholpen wst een gebrek aan service, schandalig

Gewenste Oplossing:

Het is nu eindelijk in orde. Hoe moeilijk is dat

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 februari 2018 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend zeg dat het allemaal lastig te regelen was en lang duurde!

Normaal gesproken wordt er, wanneer de TAN-codes geblokkeerd zijn, een brief over de activeringscode naar jouw adres gestuurd!

Goed om te horen dat het inmiddels wel is geregeld. Ik zal de klacht in ons systeem registreren.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door PIEREWIET1