Klacht: Slechte autolak op nieuwe Nissan Note

op 16 september 2014 over Nissan in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nieuwe Nissan Note, zwart metallic, behandeld met Waxoil heeft vogelpoep opgelopen voor de deur van mijn huis.
Na 2uur ontdekt en verwijderd met lauw water.

Gevolg vlekken op motorkap en dak, die uitsluitend proffesioneel verwijderd kunnen worden.

Nissan Nederland gebeld, antwoord via mail gekregen:

“Uw voertuig is nog 8 maanden oud dus u valt nog onder de 3jaar garantie.
Ik adviseer u om uw voertuig een Nissan dealer brengen die ontfermen zich hier over.
Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben verschaft.”

Met vriendelijke groet,
Nissan Klantenservice.

Naar dealer geweest, jammer vogelpoep valt niet onder garantie.
Overspuiten motorkap 400 euro, eventueel weg polijsten 200 euro.

Nogmaals klacht ingediend bij Nissan Nederland.
Ben gebeld door klachtenservice Nissan, jammer voor u, pech, wordt niet vergoed.

Ik ben 61 jaar, 20 auto’s gehad, ook met vogelpoep, NOOIT zulke vlekken gehad.

Gewenste Oplossing:

Motto Nissan: Beschadigingen van buiten af, zoals vogelpoep worden niet vergoed.

Maar een twijfelachtige, inferieure autolak dat moet kunnen.

Ik ben tevreden bij herstel van de autolak (vlekken)

Alle klachten die gemeld zijn door Nissanlak