Klacht: Potentieel Veiligheidsrisico : Passagier-Airbag Nissan X-Trail na meer dan 3 maanden nog steeds niet opgelost!

op 31 maart 2018 over Nissan in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg op 26 januari 2018 een brief van Nissan met opschrift : BELANGRIJK! TERUGROEPAKTIE! Important! Safety recall for your vehicle!
In de brief staat; “Belangrijk Bericht : Veiligheidscampagne – U Moet Nu Actie Ondernemen”
Om verder te gaan met ; “Dit bericht heeft betrekking op uw Nissan Veiligheidscampagne : Passagier-airbag
Nu 31-3-2018 meer dan 3 maanden verder ; Nissan dealer te Tilburg heeft mijn meteen gemaakte afspraak ter vervanging reeds 2 x uitgesteld omdat het benodigde onderdeel NIET aanwezig was, ik zou teruggebeld worden indien de onderdelen aanwezig waren..ik wacht nu nog!
Twee klachten daarover ingediend bij de hoofd-dealer Nissan-services.eu WAAROM er geen onderdelen voorradig waren en HOELANG dat nog gaat duren..
Antwoord van de klantenservice Nissan over de voorraad; hebt u misschien al bij een andere Nissan dealer geprobeerd of dat zij daar een vervangend onderdeel hadden
Mijn antwoord; de Nissan dealer te Tilburg (waar ik nota bene de auto gekocht heb) heeft VIJF vestigingen, zou U mij dan een andere vestiging kunnen aanbevelen !
Mijn vraag hoelang dat nog kan gaat duren wacht ik nu nog op.
Krijg ik vanmiddag een e-mail enquete-bericht van Nissan of ik TEVREDEN ben over de afhandeling door de klantenservice en of ik daaraan mee wilde werken….helaas moest ik op bijna alle vragen een 0 of slechts één punt geven over kwaliteitservice en afhandeling van mijn klacht door Nissan-klantenservice!

Gewenste Oplossing:

A. waarom heeft Nissan na meer dan 3 maanden nog steeds geen onderdelen als zij in januari hun klanten een brandbrief sturen met belangrijk, U moet NU aktie ondernemen, gevaar voor de veiligheid van U zelf en eventuele passagiers
B. waarom na TWEE klachten daarover ingediend te hebben bij de 'Hoofd-dealer Nissan' ik ten eerste een zeer denigrerend antwoord terugkrijg in de trant van probeer het eens bij een andere dealer...u hebt nog niet bij andere in dealers in den lande geschopt!
En bij mijn tweede vraag: 'hoelang nog...ik nog steeds geen antwoord terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerrT