Klacht: oude navigatie

op 20 augustus 2014 over Nissan in de categorie Automerken

Beste belanghebbende
in 2010 heb ik een mooie nieuwe Qashqai 2.0 4×4 gekocht, meteen de eerste rit vakantie kwam ik er achter dat ik een oude sd kaart (2008) in het navigatie systeem heb zitten.
ik heb dit na de vakantie meteen gemeld, maar kreeg als antwoord, dat dit normaal is.
Jammer maar daar ging ik niet mee akkoord.
Na diverse telefoontjes en mails en boos bij de dealer, ben ik tegen een muur aangelopen, waarna ik de moed maar heb opgegeven.
nu 4 jaar later koop ik een update, maar deze is van 2013, dus weer
€ 160 armer.
Diverse vrienden (4) heb ik inmiddels een Qashqai laten kopen, maar tot mijn grote verbazing had een van mijn vrienden ook een oude sd kaart (2013), maar nu komt het. Hij is zowat iedere maand naar de dealer teruggegaan met de klacht en tot mijn nog grotere verbazing is hij nu gebeld door Nissan Nederland en is hem per oktober 2014 een nieuwe en ook nog gratis een nieuwe SD kaart beloofd en voor de vele ergenis heeft hij ook nog een jaar extra garantie gekregen.
ik voel me nu helemaal gen…d en zal dan waarschijnlijk na 38 jaar Datsun/Nissan gereden te hebben uitkijken naar een ander merk, veranderen van spijs doet eten.

Tsja dat word moeilijk want 4 jaar blijven leuren en extra € 160 betalen en dan meten met 2 maten, ik weet het nog niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Qashqai 2010