Klacht: Nissan lost roestklachten niet op

op 26 mei 2012 over Nissan in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Roestvorming bij de kabelbomen in de achterklep van onze Qashqai. Ondanks dat de klacht gemeld is binnen de garantietermijn lost Nissal Nederland de betreffende klacht niet op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met het, voor mij kostenvrij, oplossen van het roestprobleem.

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo, Dat klinkt zeker vervelend. We zijn benieuwd hoe het er nu voor staat. Kunt u uw VIN-nummer (voertuigidentificatienummer) plus contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) mailen naar socialmedia@nissan.nl? Dan neemt onze klantenservice contact met u op. Nissan Nederland werkt met een gecentraliseerde klantenservice, zij kijken of ze u van dienst kunnen zijn op basis van de opgevraagde gegevens. Hartelijke groet, Nissan Nederland ^DP

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lion1962