Klacht: Lakgarantie Qashqai: Nissan Nederland laat het afweten!

op 11 juni 2012 over Nissan in de categorie Automerken

In mei 2012 heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst betreffende de lakgarantie voor mijn Nissan Qashqai welke Nissan Nederland niet nakomt.

Aan de achterklep van onze Nissan Qashqai zijn roestplekken ontstaan welke binnen de garantietermijn zijn opgetreden.

Op 27 mei ontving ik hierop een reactie van Nissan Nederland, waarin Nissan Nederland vraagt om aanvullende informatie.

In de email welke ik van Nissan Nederland had ontvangen staat vermeld dat uiterlijk binnen 8 werkdagen contact met mij zou worden opgenomen door de klachtenafdeling van Nissan Nederland.
Deze termijn is inmiddels ruim verstreken.

In de email welke ik van Nissan Nederland had ontvangen staat een telefoonnummer vermeld. Dit telefoonnummer heb ik vele malen getracht te bereiken. De telefoon wordt echter niet beantwoord. Uitsluitend een bandje met muziek is te horen.

Ik ben ermee tevreden als Nissan Nederland alsnog contact met mij opneemt en de klacht snel oplost middels de garantieovereenkomst.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo, Dat klinkt zeker vervelend. Kunt u uw VIN-nummer (voertuigidentificatienummer) plus contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) mailen naar socialmedia@nissan.nl? Dan neemt onze klantenservice contact met u op. Nissan Nederland werkt met een gecentraliseerde klantenservice, zij kijken of ze u van dienst kunnen zijn op basis van de opgevraagde gegevens. Hartelijke groet, Nissan Nederland ^DP

Alle klachten die gemeld zijn door Lion1962