Klacht: klacht connectsysteem

op 12 september 2012 over Nissan in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nissan Note aangeschaft in juni 2012
geen klok zichtbaar in het dashboard, niet nodig volgens de dealer omdat er in het connectsysteem ook een klok zit!!!
flitspaal waarschuwing kan ik niet verwijderen en dit geeft problemen in Frankrijk.
dealer zegt dat ik maar een programma moet downloaden om het te verwijderen OP MIJN KOSTEN!!!
bovendien is het systeem niet up to date want ik moest op autoweg plotseling keren !!
het connect systeem kan ik niet uitschakelen met de daarvoor bestemde knop.
en er is een iritante pieptoon tijdens een telefoongesprek
over het connectsysteem.
ik heb al enkele mailtjes naar Nissan Nederland gestuurd maar die huoden zich ook van de domme en ik heb verder niets meer gehoord!!
ik rijd al jaren Nissan ,maar dit is geen goede reclame.

Gewenste Oplossing:

als de klok op het dashboard zichtbaar is.
als ik de flitspaalwaarschuwing kan verwijderen en het connect systeem up to date is.
als de pieptoon tijdens bellen weg is.

Alle klachten die gemeld zijn door Pierre V