Klacht: NIKS IS OPGELOST

op 11 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste robin NEE HET IS NIET OPGELOST HEB ALLES AL GESTUURD OOK BEWIJZEN ERVAN EN NU NORMAAL OPLOSSEN!!!! IK BEN DIT ZAT AAN T WORDEN

Bonprix moet t in correctie zetten

Gewenste Oplossing:

PER DIRECT OPLOSSEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw verstuurde retourzending. Deze hebben wij nog niet ontvangen. Zodra wij het ingevulde formulier 'verloren retour' met het retourbewijs van u ontvangen brengen wij uw dossier zo spoedig mogelijk in orde. Het team van bonprix

Reactie van de melder van de klacht Nra

4 maanden geleden - Nou jawel ben al wekej metb juklie be zig ik heb formulier nu 6 z x gestuurd na jullie zet correct ik heb ook mails ontvangen van jullie!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Nra