Klacht: Pakket kwijt door PostNL, Nike PostNL bieden geen oplossing

Ian Bartelink op 04 september 2023 over Nike in de categorie Sportmerken

Ik heb op 01-08-2023 een pakket geretourneerd aan Nike. Dit pakket is tot op de dag van vandaag ‘onderweg’ met PostNL.

PostNL geeft aan dat ik bij Nike moet zijn voor een oplossing, maar Nike stuurt mij weer naar PostNL.

Nike zegt: wij hebben een bewijs van afgifte nodig. Maar Nike heeft het retourlabel geleverd, waarmee ik de schoenen heb terug gestuurd. Het ontvangstbewijs wordt normaal gesproken per mail gestuurd, aangezien Nike de leverancier van het retourlabel is, heb ik die mail nooit gekregen.

Nou, bij de track en trace informatie van PostNL is te zien dat het pakket op 1-8-2023 is ingeleverd bij een PostNL pakket punt. Daar is het pakket diezelfde dag opgehaald en mee genomen om te worden afgeleverd bij Nike. Maar het pakket is nog steeds ergens, en niemand weet waar.

Opsomming van postNL:

01-08-2023 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen

01-08-2023 Pakket is ontvangen door PostNL

02-08-2023 Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd

02-08-2023 Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. Wij doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te laten bezorgen.

Zoals het er nu naar uitziet is het pakket ergens verloren/beschadigd en ben ik mijn schoenen kwijt 150,- euro.

Ik wil mijn betaalde 150,- terug ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ian Bartelink