Ik heb 2 maanden terug (20 nov 2024) mijn Nike schoenen teruggestuurd omdat deze stuk waren gegaan binnen de garantie periode. In eerste instantie was Nike heel welwillend, ik heb foto's opgestuurd en de aankoopbon en vervolgens kreeg ik... Lees meer
Mijn moeder en ik hebben in de nike store een sportlegging gehaald ik heb hem 3 dagen en hij laat al los, wat moet ik nu? Lees meer
Heb al paar keer contact opgenomen met nike maar ik krijg steeds een ander antwoord.
Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, maar mijn retourstatus op de site veranderd niet naar geretourneerd.
De eerste keer dat ik contact opnam werd gezegd dat het... Lees meer
Bij aankoop van basketbalschoenen bij de Nike store had de verkoper in de winkel de juiste maat niet en heeft ze via de store besteld en ze zouden binnen 3/5 werkdagen binnen zijn op ons huisadres. Er werd... Lees meer
Bij elke nike gech die ik koop zijn er na 3/4 maanden bij mijn kruis allemaal pluisjes en beginnen er kleine gaatjes in te komen waarna ze steeds groter en groter Lees meer
Ik heb meerdere malen telefonisch en mail contact met de klantenservice van Nike. Betreft een kwijt geraakt pakket. Hierin vraag ik om een onderzoek te laten starten door PostNL aangezien Nike betalende hun opdrachtgever bent. Hierin krijg ik geen reactie.... Lees meer
Nike schoenen van 2 maanden oud volledig aan de bovenzijde gescheurd er zit een fout in het product
Bij footloker aangeschaft
De bon kwijt dus zij doen er niks aan en contact gehad met nike en zei doen er ook... Lees meer
Nike schoenen zijn gescheurd op de naad. In december 2023 contact via de chat. Afspraak dat ik per mail een retourlabel zou ontvangen per mail. 3 maanden en een hoop contact later, nog steeds geen label. Er wordt aan gewerkt.... Lees meer
Al meerdere keren contact gehad met Nike omdat ik nog steeds geen geld terug heb gekregen. van af 19 januari. Lees meer
Al meerdere keren contact gehad met Nike omdat ik nog steeds geen geld terug heb gekregen. van af 19 januari. Lees meer