Mijn Klacht:
Zojuist gebeld met een jongeman van de klantenservice van nike. Allereerst zei hij met een onvriendelijke toon dat ik harder moest praten. Absoluut niet erg. Vervolgens nadat hij mijn bestelnummer had gekregen was het volledig stil? Ik antwoorden hierop met; hallo? Jongeman zei: ja hallo wil je dat ik je nummer na trek of wil je dat ik ga praten? Iets in deze richting… heeeeel brutaal. Vervolgens heeft hij me gewoon weer uit gezet. Daarna gaf hij aan dat ik een nieuwe verzendlabel zou krijgen maar tot op heden niks in mijn mail gezien! Daarna heeft hij mij weer op stil gezet op na 5 minuten mij op te hangen.
Jonge chagrijnig jij nam de telefoon op rond 09:07 in Amsterdam op het nummer: 31207219453 optie 3: retourneren, kan je voortaan normaal en beter communiceren, dank!
Gewenste Oplossing:
Gewoon dat deze jongeman hierop wordt aangesproken en er wat van leert!