Mijn Klacht:
Wij hebben onlangs een kast bij Nieuwenhuis keukens besteld en moesten daar 3000 euro voor betalen. Waarbij de leverancier zelfs zei dat het belachelijk is om zoveel voor die kast te moeten betalen. Toen we vroegen of het ook er in gezet kon worden kwamen ze met extra kosten (€500) voor het zetten van al in elkaar geplaatste kasten waarbij alleen de pootjes erin gezet en versteld moesten worden en het blad er bovenop moest geplaatst worden (uiteindelijk hebben we het zelf gedaan, omdat we €500 gewoon teveel vonden voor 15 min werk) later kwamen we erachter dat de zijwand niet klopte en er dus een kier van 1 cm tussen zit. Ook was de plint eerder een licht grijs dan een beton zwart. Meerde keren gebeld dat het niet klopte en er werd gezegd dat we de maten moesten door geven en dat het geregeld zou worden. Vandaag weer gebeld en werd er een oplossing gegeven, namelijk een monteur langs laten komen en er weer voor betalen of zelf op maat maken wat wij als kapsalon hier niet kunnen doen.
Nieuwenhuis keukens Heerenveen, Ik vind het jammer dat als klant zoveel geld moet betalen, zo’n slechte service krijgt.
Gewenste Oplossing:
We zouden graag zien dat de plint de juiste kleur zou hebben op maat gezaagd. Ook de zijwand moet opmaat geleverd worden.
We gaan ervan uit dat dit geheel kostenloos moet zijn en het bij de prijs van €3000 in moet zitten.