Klacht: Levering kast

Kapsalon Promise Meppel op 27 november 2019 over Nieuwenhuis Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben onlangs een kast bij Nieuwenhuis keukens besteld en moesten daar 3000 euro voor betalen. Waarbij de leverancier zelfs zei dat het belachelijk is om zoveel voor die kast te moeten betalen. Toen we vroegen of het ook er in gezet kon worden kwamen ze met extra kosten (€500) voor het zetten van al in elkaar geplaatste kasten waarbij alleen de pootjes erin gezet en versteld moesten worden en het blad er bovenop moest geplaatst worden (uiteindelijk hebben we het zelf gedaan, omdat we €500 gewoon teveel vonden voor 15 min werk) later kwamen we erachter dat de zijwand niet klopte en er dus een kier van 1 cm tussen zit. Ook was de plint eerder een licht grijs dan een beton zwart. Meerde keren gebeld dat het niet klopte en er werd gezegd dat we de maten moesten door geven en dat het geregeld zou worden. Vandaag weer gebeld en werd er een oplossing gegeven, namelijk een monteur langs laten komen en er weer voor betalen of zelf op maat maken wat wij als kapsalon hier niet kunnen doen.

Nieuwenhuis keukens Heerenveen, Ik vind het jammer dat als klant zoveel geld moet betalen, zo’n slechte service krijgt.

Gewenste Oplossing:

We zouden graag zien dat de plint de juiste kleur zou hebben op maat gezaagd. Ook de zijwand moet opmaat geleverd worden.

We gaan ervan uit dat dit geheel kostenloos moet zijn en het bij de prijs van €3000 in moet zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nieuwenhuis Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nieuwenhuis Keukens in behandeling genomen

Bericht van Nieuwenhuis Keukens

4 jaren geleden - Beste mevrouw Ibrahim, Wat vervelend om te vernemen dat u deze problemen heeft met uw bestelling. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. Graag nemen we persoonlijk contact met u op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Inge van Veen - Nieuwenhuis Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nieuwenhuis Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nieuwenhuis Keukens

Heeft op 24 december 2019 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ibrahim,

Inmiddels hebben we contact met u gehad over de plint en de zijwand. Er is met u afsproken dat we op 6 januari aanstaande de artikelen bij u komen leveren en dat dit zonder kosten voor u zal zijn. Goed dat we het op deze manier overeengekomen zijn.

Met vriendelijke groet,

Twan Huisman - Nieuwenhuis Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Kapsalon Promise Meppel