Klacht: Nieuwe telefoon niet retour

op 29 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

5 dagen geleden kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuwe Huawei P8lite. Gekocht bij Media markt. Ik maakte de door open om te kijken wat voor telefoon het precies was. Niet echt wat ik had gevraagd. Dus niet tevreden. Bon weten op te sporen en te bemachtigen. Telefoon is dus nog steeds splinternieuw en absoluut niet gebruikt. Vandaag terug naar Media markt Den Haag om het toestel te retourneren c.q. om te ruilen. Bij de balie gekomen, werd er heel nors gereageerd dat de beste vrouw achter de balie GEEN uitzondering kan maken en ik gewoon PECH heb. Ik vroeg nog of ze niet een kleine coulance kon maken omdat dit niet expres was gedaan. Nee werd er gezegd, “U praat NU met MIJ en ik MAAK GEEN UITZONDERING, HELAAS!” Ik had hiervoor ook al een akkefietje met Media markt, dus u begrijpt natuurlijk wel dat dit echt de laatste keer was geweest dat ik en mijn man hier nooit meer wat kopen! SERVICE van lik me vestje en nog onbeschoft behandeld ook! Heel snel maken dat je wegkomt ‘Gauw’ Wat een waardeloze trieste winkel is dit geworden zeg. Eerst klanten binnen halen met zogenaamd mooie aanbiedingen om ze vervolgens keihard te naaien! Klant binnen halen is 1, Klant behouden is 2 en van een heel ander kaliber. Voor ons dus nooit meer media markt. Ik hoop dat deze review mensen erop attenderen dat ze hopelijk goed opletten voordat je DAAR iets koopt!

Ik ben tevreden als ze mijn ongebruikte splinternieuwe telefoon (Huawei P8 lite) terug nemen ( alleen uit de verpakking geweest) en ik met geld bijbetalen de juiste mag uitzoeken. Ik zal het ook geen probleem vinden als ze voor de Huawei p8 lite innemen en er bijvoorbeeld 30,- Euro afhalen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bocneru